Menukaart

Voor food en horeca

Gemiddeld wordt een menukaart 2 keer per jaar aangepast. Een keer in het voorjaar en een keer in het najaar.  De look en feel van een menukaart kan veel doen voor je bedrijf. Dit is namelijk het eerste wat gasten in handen krijgen wanneer ze je restaurant bezoeken. Hiermee maak je een eerste indruk maar nog belangrijker, hier verdien je het geld mee. 

 Zorg dat je menukaart net dat beetje extra heeft en aansluit op de beleving van je restaurant. We bieden diverse pakketten aan op het gebied van menukaarten. Naast het ontwerpen kijken we ook mee hoe de menukaart zo ontwikkeld kan worden dat je er een hogere omzet aan overhoud.  

Menukaart basic

  • Intake sessie
  • Menukaart advies
  • Menukaart ontwerp op maat
  • Digitale menukaart voor op de website
  • 1x per jaar nieuwe menukaart
  • Drukwerk

Menukaart regular

  • Intake sessie
  • Menukaart advies
  • Menukaart ontwerp op maat
  • Digitale menukaart voor op de website
  • 1x per half jaar nieuwe menukaart
  • Drukwerk

Menukaart premium

  • Intake sessie
  • Menukaart advies
  • Menukaart ontwerp op maat
  • Digitale menukaart voor op de website
  • 1x per kwartaal nieuwe menukaart
  • Drukwerk